donderdag 8 maart 2018

You're on the nice list...!!!


Eergister sinds lange tijd weer eens aan een SOL mee gedaan. Om 20.00u ging in de Dutch Doobadoo facebook groep de sol van start onder leiding van Monique Haarhuis.


Van te voren had ik al het papier al op maat gesneden en een leuk design papiertje uitgezocht. Maar aan het einde van de sol wist ik eigenlijk nog niet zo goed welke kant ik op wou gaan met dit kaartje 


Dus na de sol heb ik hem even aan de kant gelegd en na een nachtje slapen en een dagje werken ben ik er weer mee aan de slag gegaan. Met deze kerst creatie als gevolg.

Liefs Debby

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

10 opmerkingen:

  1. Wow.. love your card, Debby.
    Thanks or sharing at Crafty Sentiments, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an adorable card. Love that you can lift out the tag. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Ann-Marie
    TTCRD DT
    Annemi {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw fun card! Love the mainly KRAFT background - it works really well,

    Thanks for sharing with us both at Creative Moments, and also Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great Christmas card... The neutrals really let the focal point pop.
    Good Luck!!
    Thanks for entering it in our Creative Moments challenge blog!

    Kristy Abela -
    https://abelaartistry.blogspot.com.au
    https://www.instagram.com/abela.artistry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous make,beautiful image and coloring and fabulous design...thank you for joining us at AUD SENTIMENTS CHALLENGE this week,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Butiful Card and great colores with the craft. Ingunn GDT CRAFT Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this design and your choice of colours, a really lovely card.
    Thanks for joining our Christmas challenge at CRAFT this week.
    Hugs Sheryl DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card!
    Thanks for joining us at Scrapy Land Challenges blog and good luck !
    Maryvonne DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card!! Thanks for joining us at Southern Girls Challenge - Anne, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-