zondag 25 februari 2018

Wishing you the BEST !!!


Wat hou ik toch van luie zondagen. Buiten is het koud en guur, dus geen weer om naar buiten te gaan. En dat vinden de honden totaal niet erg want die hebben een hekel aan deze kou. Er is zondag altijd wel een voetbalwedstrijd op tv dus manlief vermaakt zich ook prima en dochter lief is samen met haar vriendje op bezoek bij zijn Oma. Dus mijn dag bestaat uit lekker creatief bezig zijn


Er moet (nou ja moet ik wil het graag) een kaartje komen voor een vrouwtje uit onze surprise groep. Die heeft al heel lang gezondheidsproblemen, maar ze zal nooit klagen of steunen en probeert uit elke dag te halen wat erin zit. Ondanks alle tegenslagen blijft ze altijd zo MEGA positief en daar heb ik echt SUPER veel bewondering voor. Menig geen zal daar een voorbeeld aan kunnen nemen, want die piepen al als er een scheet dwars zit (bijwijzen van spreken dan hé). Maar of ze nog niet genoeg te verstouwen heeft zit ze nu ook nog niet zo lekker in haar vel en moet ze thuis zitten en mag ze vrij weinig...............eigenlijk helemaal NIKS. Dus wil haar even opvrolijken met een zelfgemaakt kaartje. Het minste wat je kan doen toch........ Dus dit kaartje gaat morgen op transport en hoop ik dat ze hem dinsdag op haar deurmatje vind.

Deze kaart is natuurlijk zelf gemaakt maar het ideetje heb ik een beetje gepikt van pinterest maar er wel mijn eigen draai aan gegeven en degene waarvan ik een beetje van afgekeken heb had ook een hele andere stans van Dutch doobadoo gebruikt, Maar soms heb je gewoon even inspiratie nodig en dan vind ik het afspeuren van pinterest erg leuk om te doen en kom je echt super leuke creaties tegen

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en het zou leuk zijn als jullie ook de moeite nemen om een berichtje achter te laten, want dat maakt bloggen nu juist zo leuk. Al jullie reacties op mijn creaties.

Liefs Debby

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:

9 opmerkingen:

  1. Awe this is such a cutie, I love this image, colours and design. Nice work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een superleuk kaartje geworden Debby......Heel leuk gedaan....leuke kleuren gecombineerd. Ik vind zoeken op pinterest ook heerlijk hoor Debby....je ziet dan iets en dan gaat je kaartje een heel andere kant op maar je hebt je inspiratie daar tóch opgedaan.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card,great image and coloring and fabulous design...thank you for joining us at AUD SENTIMENTS challenge
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, what a beautiful card! Thank you for sharing with us at Fashionable Stamping Challenges.
    Greetings Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a BEAutiful design.
    I LOve your sweet image and GOrgeous colours.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Debbie xx
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Dianne DT for the World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, Debbie. Very creative. Love the shape of it and the distressed look. Delightful image and beautifully coloured.
    Thanks for sharing your card with us at the Fussy and Fancy Friday Challenge.
    Smiles,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh I really like the shaped card you created! Thank you for sharing with us here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wanda DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-