zondag 18 februari 2018

top 3 gehaald...............!!!

Jullie moeten niet denken dat ik niks aan het doen ben. Maar ik ben gast designer bij
en daar heb ik een kaart voor gemaakt maar die mag ik nu nog niet met jullie delen.
dus daar moeten jullie nog even op wachten.....

Verder heb ik bij Use your stuff een eervolle
vermelding gekregen voor mijn baby tag ...

zo leuk als je dan gaat kijken wat de challenge van aankomende
week is en je ziet ineens een creatie van jou hand op hun blog.

En dan heb ik ook nog de top3 gehaald bij Addicted to stamp

met mijn winterse schudkaart.....iets wat totaal niet mijn ding is
en dan win je tot 2x toe met deze kaart


groetjes Debby



1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-