zaterdag 24 februari 2018

Wishing you the happiest birthday !!!

Een tijdje geleden heb ik met een challenge mee gedaan bij scrapbook stamp society
 en laat ik daar nou een prijs gewonnen hebben. En behalve de 5 leuke stempels mocht ik ook een keer gast designer zijn. Nou dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk en ook nog eens een hele eer.


Het enige wat er van mij verwacht werd is dat ik een MY BESTIE STAMP zou gebruiken. Heel veel van deze stempels heb ik niet. Maar in mijn stempel verzameling vond ik er nog eentje en daar heb ik deze creatie mee gemaakt. En vanaf de 23ste mocht ik hem pas op mijn blog plaatsen. Want dan stond hij ook op hun blog. Helaas zie ik hem daar zelf (nog) niet staan, maar dat komt vast nog wel.

Liefs Debby


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-