woensdag 21 februari 2018

Happy Birthday.....!!!


Mijn vriendin is woensdag jarig. Maar ze doet er niet echt iets aan. Ze gaat gezellig uiteten met haar man en kids. Groot gelijk heeft ze. Maar het zomaar voorbij laten gaan vind ik niet leuk. Dus ben ik maandag avond mijn hobbyplekje in de keuken ingedoken en heb ik deze kaart voor haar gemaakt.

 
De keuze wat voor kaart het moest worden was niet zo moeilijk. Ze is tenslotte een echte disney liefhebster en vooral mickey mouse. Dus hebben we in onze disney papier collectie gesnuffeld en daar heb ik deze creatie mee gemaakt. Toch een beetje een uitdaging voor mijn want het glitterende gouden papier is niet echt mijn ding. Maar stiekem vind ik hem toch best leuk geworden....

Liefs Debby

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

4 opmerkingen:

  1. This is completely adorable. I love it! Thanks for joining us at Craftaholics R Us.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute birthday card! Thanks for joining us at Use Your Stuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card and sparkly too :) Thanks for joining us at Use Your Stuff.
    Tina-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-