zondag 17 november 2019

puppy album is af !!!

Het heeft even geduurd maar het puppy album van Mexx is eindelijk klaar.



werd ook wel tijd want aankomende week word deze deugniet alweer 6mnd


gister ook al een paar pagina's laten zien. dus ik ga ze niet allemaal plaatsen


als ik ze allemaal zou laten zien word het blog bericht wel erg lang


maar sommige vind ik zelf gewoon heel erg leuk. vooral de samen zwem foto's van mijn dochter met Mexx 


en deze knuffel foto's zijn ook te schattige (dat vind ik tenminste)


Mexx is een echte knuffelhond. als hij niet bij een van zijn grote broers ligt dan ligt hij wel bij ons


Het is een schatje maar ook een ontzettende deugniet planten en sokken zijn niet veilig voor hem.


Maar hij blijft mijn Kleinste grote vriend. zou me geen leven zonder hond voor kunnen stellen. 



2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-