maandag 18 november 2019

puppy album Yaro...!!!

Het puppy album van Mexx is af. Maar eigenlijk moet ik me diep schamen want het puppy album van Yaro was nog niet eens af. Dus die weer voor de dag gehaald met de intensie om hem af te maken


maar ik vond hem niet leuk meer en het design papier die ik gebruikt had. heb ik niet meer dus besloten om een heel nieuw album te maken


De kaft is af en het cardstock gedeelte van het albumpje is ook al op maat gesneden. nu de rest nog. maar daar gaan we vanavond mee verder als we klaar zijn met werken ..... maar voor nu wens ik iedereen een goed begin van de week

liefs Debby

1 opmerking:

  1. Dit ziet er al geweldig uit....dat gaat vast en zeker weer heel mooi worden. Ook jij een heel fijne week gewenst en hopelijk ook lekker tijd om verder te gaan met dit moois.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-