maandag 4 november 2019

Today will be AWESOME....!!!

De Jeans pocket mal gekocht op de beurs en dan.....??? hoe ga ik hem gebruiken. want heel erg groot is hij nou ook weer niet om er een kaart van te maken. Hoe ga ik hem op een kaart bewerken.

veel voorbeelden waren er op internet niet te vinden. en ook het design team waar ik in zit had nog niemand hem gebruikt. Dat was dus een uitdaging en die ga ik graag aan.


In het begin had ik echt zo iets van wat moet dit gaan worden. maar uiteindelijk is het toch wel een leuke stoere cadeau kaart geworden. want in de pocket kun je ook echt iets kwijt

liefs Debby 

5 opmerkingen:

  1. Ik zeg je uitdaging is super geslaagd.
    Hele mooie kaart weer geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt elly voor je reactie.
      moet zeggen dat ik het ook wel een leuk kaartje vind geworden.

      Verwijderen
  2. zit er helemaal leuk uit !niet makkelijk lijkt me, maar zeker geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, alles zo mooi gecombineerd, echt een topkaart !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt Annie. Ik probeer het altijd qua kleur zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-