zondag 16 februari 2020

New York

In 2022 ziet mijn man Abraham. Dat duurt nog ruim 2jaar maar hij heeft bedacht dat hij dan met z'n 3tjes naar New York wil 


Maar New York is best prijzig en we willen dan wel wat dingen doen en bezichtigen. Dus gaan we vanaf nu iedere maand wat opzij leggen. 


Maar om nu 2jaar tegen een saaie spaarpot aan te kijken dat zag ik even niet zo zitten. Dus in Duitsland een leuke spaarpot gekocht en deze zelf opgepompt in New York style.

En laat dat nu goed uit komen met de challenge bij kaartjes inspiratie. Deze maand is de challenge 
"alles mag behalve een kaart"

Doen jullie ook gezellig mee
Liefs Debby 


2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zo'n spaarpot waarbij je kunt zien waar je voor aan het sparen bent Debby. Leuk bedacht én gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super leuk! En een goed idee ook om zo te sparen ervoor en dat het doel erop staat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-