zaterdag 29 februari 2020

Verjaardagsknuffel


Ik zit sinds kort in het design team van Hobbyshop Veldmaat en nou is een van de design team leden jarig en wat nog specialer is..... is het feit dat rikie op 29 februari jarig is. Dus eigenlijk is ze maar eens in de 4 jaar ECHT jarig. Dat verdient een verjaardags kaart. 


Ik heb mijn restjes bak er maar weer eens bij gepakt en een mal van Dutch doobadoo. Want bij Hobbyshop Veldmaat kun je deze kaart ook als workshop volgen.  Dus wilde hem thuis ook eens maken. 


En ik heb mezelf ook een beetje uitgedaagd om er zo mijn mogelijk kleur in te gebruiken dus de kaart is in zwart wit grijs tint en alleen in het stempeltje zit huidskleur voor de rest geen andere kleur gebruikt


Verder heb ik aan deze kaart ook weer een beetje mijn eigen draai gegeven want de laatste 2 flapjes heb ik dicht geplakt en er 2 kleine tagjes uit laten steken. Ik ben een blijf en beetje eigenwijs en vind het moeilijk om een patroontje helemaal na te maken. 

Liefs Debby 


2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-