vrijdag 22 januari 2021

Joepie.......!!!

Heel soms heb je bij het openen van je design team pakket een OJEE momentje,
dat had ik dus bij het zien van de alien stempels van Carla creaties
wat gaan we hier nu weer eens mee maken, want ik heb HELEMAAL niks met aliens


Dus ik heb alles even op mijn werkblad bij elkaar gelegd want het is wel een heel leuk totaal pakket
stempels , stansen en mask mallen.  Ik had ook de Dutch doobadoo mal gekregen om mee te werken toen ik hem op mijn werkblad zag, had ik hem per ongeluk op zijn kop op mijn werkblad liggen en toen zag ik er geen schild in maar een raket en mijn idee was geboren


En ik kreeg zelf lol in het inkleuren van de stempeltjes en het stoeien met de mask mallen


De Joepie en de Hoera stempels zijn van crafts Emotions en vond ik er gewoon erg leuk bij passen, 

De Aliens zwaaien al naar jullie, ik hoop jullie snel weer te zien bij een van mjn blog berichtjes

groetjes Debby Designteam lid bij Hobbyshop veldmaat

 

3 opmerkingen:

  1. Superleuk is tie geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige kaart en zo zie je maar je komt altijd wel op een idee.
    Ik vind je raket super.
    De stempeltjes ook leuk erbij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-