maandag 11 januari 2021

Make memories

 Ben pas bij de 3de pagina maar wat vind ik dit leuk om te doen. Had ik eigenlijk niet verwacht, maar ik vind het echt heel leuk


Toen ik zaterdag heerlijk in mijn hobby plekje in de keuken zat vond onze labrador buddy dat ik nu wel lang genoeg dat gezeten had een dat het tijd was om te spelen


Hij komt dan eerst even kijken wast ik aan het duren ben en als ik dan volgens hem niet snel genoeg reageer komt hij mee al zijn speeltjes brengen. 


Moest hem voor de Foto's wel even aflijden want het blijft natuurlijk een ongeduldige pup, maar ik vind de foto's erg leuk geworden dus was het een mooie gelegenheid om een nieuwer pagina te maken voor in mijn journal


En nu ik hier mee bezig ben, ben ik toch zo blij met mijn selphy printer van canon en mijn peripage apparaatje.

Vandaag is het helaas weer maandag, dus geen fröbeltijd, maar tijd om te werken.

Goed begin van de week iedereen
Groetjes Debby 

2 opmerkingen:

  1. Leuk he om zo je planner te vullen! En ik had de foto's al eerder kunnen bewonderen en die zijn zo super.
    En je pagina is erg mooi geworden. Geweldig he de printer, je hebt gelijk iets om door te kunnen werken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby ,

    Superleuk deze pagina`s en wat een kei mooie hond en wat is alweer gegroeit hihi.
    En gaaf dat je met de selphy printer meteen foto`s kan afdrukken om weer te verwerken .
    Ik kijk elke keer ernaar maar dan toch weer niet kopen haha

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-