dinsdag 2 februari 2021

Feestje !!!

Deze maand zijn 3 van mijn vriendinnen jarig, maar helaas kunnen we niet gezellig uit eten, lunchen of een filmpje pakken. 


Alleen even snel een bakkie doen als man en dochter  er niet zijn en heel vroeg. Dus een sociaal bezoekje op afstand, dus vond het magnolia stempeltje met mondkapje op wel heel toepasselijk 


En ook de tekst vindt ik wel bij deze situatie passen. Oooooo wat hoop ik toch dat deze gekke rare situatie snel voorbij is. Duurt al bijna 1jaar. ben het zo zat, maar we houden vol. We kunnen ook niet anders

Liefs Debby 

 

19 opmerkingen:

  1. Super leuk en mooi kaartje Debby.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zoals altijd je kaartjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-