vrijdag 19 februari 2021

Time for tea

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog. Op vrijdag is het aan mij de eer om mijn creatie met jullie te delen
 

Deze keer heb ik een uitnodiging gemaakt voor een bakje thee...... hopelijk is het snel weer tijd om met mijn vriendinnen en gezellig baal thee of koffie te drinken en bij te praten zonder 1,5 meter en allerlei regeltjes, maar voorlopig moeten we nog steeds volhouden


Ik ben zelf geen koffie drinker daarom vind ik deze design papier lijn ook erg leuk. Schattig beestjes dat je gewoon zijn krijgt in de lente


Er zit ook een knip vel bij dit design pakket en ze zijn zo leuk om op je creatie of tags te verwerken


Aan de voorkant van mijn kaart heb ik pockets gemaakt om de tags in te verwerken


Aan de binnenkant heb ik de tags op de kaart geplakt.  
Veel crea plezier dit weekend en neem er een lekker kopje thee bij......!!!

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat 


2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-