vrijdag 12 februari 2021

It's hard to beat

 Zo leuk om elke maand weer opnieuw te mogen stoeien met al die nieuwe producten. En wat vindt ik het leuk om stoere mannen creaties te maken

De nieuw Dutch doobadoo mal heeft ook een hekje stoere uitstraling dus paste perfect bij het Design papier

Het leuke van dit design papier is ook de teksten die je uit het papier kan knippen

Verder ben ik gek op radars en tandwielen dus die zijn bij mijn mannen kaart creaties bijna altijd wel terug te vinden. 

Groetjes Debby Design team lid bij Hobbyshop Veldmaat

4 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart!
    Leuke details op je kaart.
    Er komt zoveel moois uit, ik kan het niet meer bijbenen(nou ja mijn portemonnee dan, hihihi)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je creatie is superstoer! Heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig deze kaart is heel goed gelukt , alles past bij elkaar. Hou ook van mannen kaartjes maken , met drie zonen en een man ben ik daar wel zoet mee.
    Leuke stencil gebruikt heb hem nog niet maar staat in mijn winkelmandje.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-