woensdag 17 maart 2021

Captured!!!

Alweer even geleden ging ik samen met mijn dochter en de honden en stuk wandelen.  De jongste hond is super nieuwsgierig en als je dan tegen het hek aan staat, dan moet Buddy ook even kijken wat er in het weiland te zien is. 




Geen gezichten op de foto's maar ik vind ze wel erg mooi. Onze kleine hond maar even opgetild want die wil natuurlijk ook even zien wat er zo spannend is....... al had die met zoiets van moet dit nou. Laat mij maar gewoon met Alle 4 mijn pootjes op de grond staan.


Niet lang na het maken van deze foto lag buddy in een hele grote waterplas. Want het is ineens erg mooi weer en alle gesmolten sneeuw zorgt voor veel gevulde geulen met smeltwater. Gelukkig hebben we een bruine labrador dan is het niet zo goed te zien hoe vuil hij eigenlijk is na elke boswandeling.  Ach ja het is en hond en die moet vies kunnen worden. 

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's en een schitterende pagina heb je ermee gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt ,prachtig zo deze foto's.En ja het is en blijft een hond die lekker overal doorheen banjert.
    Wij hadden een golden retriever en die kon er ook wat van.
    Geniet van deze uitstapjes samen met de honden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi weer Debby en gaat een mooie journal worden!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-