dinsdag 23 maart 2021

'N opkikkertje

 Zondag is en voetbal / sportdag op de tv en dan ben ik vaak aan de fröbel. Zo ook afgelopen zondag,  maar ik wil niet alle creaties in 1x op mijn blog laten zien.  



Ik heb een opkikker kaartje voor mijn vriendin gemaakt. Ze zit niet lekker in haar vel. Daar heeft ze wel vaker last van en ze is altijd heel positief, maar nu is het even zwaar klopten met haar ziekte dus kan ze wel een opkikker kaartje gebruiken


En toen ik deze magnolia stempel tegen kwam met hert kikkertje wilde ik die gaan gebruiken want ik vind hem echt zo schattig.  De tekst heb ik met mijn peripage gemaakt  want ik kwam tot de conclusie dat ik helemaal geen beterschaps stempels heb. Dus dan moet je hem even zelf maken. 

Groetjes Debby 

4 opmerkingen:

  1. Super lief van je en daar vrolijkt ze vast van op.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje voor je vriendin is top, dat zal ze zeker heel lief van je vinden, en hopend zit ze snel weer in haar vel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief kaartje voor je vriendin, het doet altijd goed als er aan je gedacht wordt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatsapp Number +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-