maandag 15 maart 2021

Let's do this....!!!


 Wat hebben we toch een leuk design team en vooral met mijn team maatjes Elly en Bianca heb ik een speciale klik. En als een van ons even niet lekker in haar vel zit of wel een steuntje in de rug kan gebruiken dan doen we dat


En hoe kan dat dan beter, met een kaartje in de favoriete kleurtjes en een persoonlijke tekst aan de binnenkant


Gewoon om even te laten weten dat ik aan haar denk, met haar mee leef en hoop dat het snel beter gaat


Zoals het  kaartje zegt:

Just breathe ,
Let's do this 
And be STRONG

Lieve Elly ik denk aan je succes vandaag xx
Dikke knuffel op afstand
Liefs Debby 



 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,

    Lief kaartje en het kan zoveel betekenen voor iemand ik ben in gedachten ook bij haar vandaag en duim mee dat alles zo goed mogelijk gaat .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt zo lief he! XXX En het is een hele mooie kaart ook.
    Jullie zijn gewoon te lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat een geweldige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-