donderdag 15 april 2021

JIJ...bent een topper!!

Oooooooo wat ben ik dom geweest. Hebben we van ons B.E.D cluppie alle 3 een kaart  gestuurd naar Anneke ben ik vergeten er goede foto's van te maken. Gelukkig had ik deze nog maar die ligt op mijn werkmat en dan vind ik de achtergrond altijd rommelig, maar goed gelukkig hadden we deze nog


We hebben alle 3 dezelfde mal van studio light gebruikt het rondje met de bloemetjes erin en voor de rest hebben we allemaal onze eigen draai eraan  gegeven
Ik heb mijn missees maar weer eens voor de dag gehaald en ook de JIJ stans en stempels van marianne design. Het mooie papier is van craft o clock als ik me niet vergis.

Nou ik ga nog 1dagje werken en dan lekker 3dg weekend
Groetjes Debby

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en lieve tekst. Dank je wel mijn dag kon niet Meerstad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, misschien toch te snel geweest, maar jouw kaart is ook heel mooi.
    Zo leuk alledrie verschillend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-