woensdag 7 april 2021

You make me HAPPY!

Gister was het alweer de 12de samen creatief. En wat was hij leuk en wat heb ik een leuke reacties gehad op mijn eerste live. Ik vond het heel erg spannend om voor de eerste keer te doen. In het begin was het nog even rommelig omdat de camera niet mee wilde werken. Maar daarna ging het best lekker 


ik heb hem nog eens gemaakt in hetzelfde patroontje maar met ander design papier en andere stempeltjes. En ja in roze met grijs.....niet in mijn vertrouwde blauwe kleur. 


Heb aan de bovenkant weer foam flowers gemaakt. Zo handig dit..... om bloemen te maken in de juiste kleur passend bij je creatie


Ik wil nogmaals alle mensen bedanken die hebben meegedaan en meegekeken naar de live gister. Heb je het gemist, dan kun je het binnenkort terug vinden op YouTube 

Groetjes Debby 

 

3 opmerkingen:

  1. You make me happy to, super leuk deze uitvoering ook en love the pink.
    Lekker nagenieten Debby van al de reacties.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer prachtig maar ik had ook niet anders verwacht van jou.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-