vrijdag 23 april 2021

Memo blok

Ik kwam in mijn rommel la nog een memo blok tegen en ik vind het wel.leuk om er een stoer blok mee te maken


Het papier van 13arts is echt zo mooi dat voor


En ik hier passen de radars / tandwielen van craft emotions ook weer prima bij. Het woord memoblok heb ik met de alfabet stans gemaakt en die is ook van CraftEmotions 


Uit het knipvel dat in dit papier blok zit kun je leuke dingen halen de schroeven heb ik uitgeknipt en met een foam vierkantje opgeplakt


Het was weer een grote uitdaging om 6 creaties uit het design team pakket te halen, maar het is me gelukt en het was weer erg leuk om te maken.

 

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi deze stoere memoblok.
    Ja ik weet dat jij gewoon kunt toveren om iedere keer met wat moois voor de dag te komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een stoere memoblok, leuk gemaakt en echt een Debby creatie.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig en staat te pronken in de winkel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-