vrijdag 9 juli 2021

Een Groot Gemis

 Niet de leukste kaartjes om te maken, en sommige vinden het ook erg moeilijk,. Maar ze horen helaas ook bij het leven en ik maak ze meestal liever in het voren dat wanneer zich de gelegenheid voor doet dat je zo'n kaartje nodig hebt je hem gelijk uit je voorraad kan pakken

 

Ik merk namelijk dat ik het veel moeilijker vind om zo'n kaartje te maken op het moment dat je het echt nodig hebt. Ik heb design papier van craft oclock gebruikt gray mood #2 #3 en #5 in combinatie met de vlinder stans butterfly touch van studio light 



de grotere tekst stepels zijn nieuwe stempels van Marianne Design SEN018 en SEN019
persoonlijk vind ik deze teksten erg mooi en passend op een rouwkaart ook de kleine sterkte stempel is van marianne design en komt uit de CS1028


De vlinders heb ik uit de butterfly toouch stans geknipt en op de kaart verwerkt

groetjes Debby Designteam lid hobbyshop veldmaat




2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-