donderdag 8 juli 2021

Groetjes....!!!

Het is weer donderdag en dat betekent een gezellig fröbel momentje met mijn vriendin Jacqueline. Bijna iedere donderdag komen we samen om iets creatiefs te doen. Meestal bij mij,  maar soms ook bij haar en dan samen met haar moeder erbij


Vandaag aan de slag gegaan met de nieuwe mal van ddbd,  bella lulu designpapier en carlijn design stempels. 

Erg leuke creatie geworden al zeg ik het zelf. 


Volgende week ga ik weer een keertje bij haar aan de fröbel en dan gaan we stempel afdrukjes inkleuren.  En dan ben ik 2 weken druk.  1week met werken en de andere week hopelijk op vakantie naar tenerif........ als de regels niet heel erg sterk worden aangescherpt.

Fijne avond nog
Liefs Debby 


3 opmerkingen:

  1. Hoi Debby
    Oh ja gezellig samen freubelen en ik duim voor je dat je lekker op vakantie kan gaan.
    Ik heb pas eind augustus vakantie en we hebben nog ff niks geboekt .
    We zien wel
    Kei leuke creatie
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super je creatie en gezellig dat jullie dit elke week doen, ik ga duimen voor je...maar ben er zeer huiverig voor.
    Ja deze mal had ik ook besteld...helaas duurt het lang voordat ik hem binnenkrijg :(
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-