vrijdag 16 juli 2021

Say Cheese !!!

 Tijdens de #15de samen creatief ben ik live met dit mini albumpje aan de slag gegaan


En ik had beloofd dat als hij af was dat ik hem nog even met jullie zou delen 

 Dat doe ik.dus bij deze


Ik hoop niet dat mijn beeld al te veel verspringt op mijn blog want ten tijden van het schrijven van dit bericht staan de foto's alle kanten op en wat ik ook probeer ze blijven verspringen.


Ben heel benieuwd naar de uitwerking van de andere.


 Dus als je de creatie van SC#15 ook gemaakt hebt vergeet hem dan vooral niet met ons te delen

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat 

1 opmerking:

  1. Prachtig is hij geworden Debby, ook weer leuk om vol te plakken met foto's of andere herinneringen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-