donderdag 7 oktober 2021

Beurs in DenBosch

 Voor mijn verjaardag een entree kaartje gekregen van de beurs in den Bosch. Na 19mnd in lockdown mochten en konden we weer los gaan

En dat heb ik dan ook gedaan.


De halve huiskamer tafel ligt vol  veel cardstock gekocht zwart was binnen enkele seconden over alweer uitverkocht. Maar ik had gelukkig de laatste 2 en ik dacht een witte maar is crème kleurig. Wel wit een kaart formaat 

5pakjes joy papier en craft o clock pink.....en natuurlijk kan dutch doobadoo niet ontbreken

Bij kimya 3 leuke projecten gekocht om mee aan de slag te gaan. Ook weer aquarel papier gekocht en  een  verfmengbakje  voor mijn distress inktjes. En nog wel wat meer maar te veel om op te noemen. 

Vandaag al met iets bezig geweest voor een mutsen projectje. Morgen aan iets anders nieuws beginnen

Maar nu is het bedtijd. Groetjes Debby

4 opmerkingen:

  1. Ooooh wouw Debby wat heb je veel leuke spullen aangeschaft en jij hoeft je de komende tijd niet te vervelen. Veel succes en we zien je creaties wel weer verschijnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoef me zeker niet te vervelen els. Krijg zoveel inspiratie van zijn beurs en de nieuwe spullen uiteraard. Dat ik me de komende tijd prima kan vermaken. Word het ook wel weer voor

      Verwijderen
  2. Klinkt en ziet als een superdagje, en met je vriendin op stap is altijd leuk. Yes nog 1 nachtje slapen en ik mag morgen op stap met een volle auto met dames.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig elly. Geniet ervan en vergeet de bossche bol niet

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-