vrijdag 15 oktober 2021

Happy Boo Day

Het is bijna Halloween en ik mocht aan de slag met de maskmal van marianne design en de carla creatie halloween1 stempels van CraftEmotions 


Ik vind een pompoen ook echt bij halloween horen en het craft o clock red design papier vond ik wel erg leuk om op een pompoen te verwerken.

Uit het pakket van vorige maand was ik vergeten om de fall stans van studio light terug te sturen, kwam dat nu stiekem even goed uit. Kon ik hem mooi nog eens gebruiken


En wat is het fijn dat mijn dochter in een bloemenwinkel werkt, kon ze mooi voor mij wat tilansia meenemen om de pompoen in te zetten


Kleine pompoentjes  en spinnetjes erin verwerkt om een herfstige halloween sfeer te creëren 


En uit de pompoen kun je nog een tag halen. Deze tag is een stans van marianne design.


De tekst stempeltjes komen uit de halloween1 serie van Carla-Creaties stempels

Groetjes Debby. Design team lid bij hobbyshop veldmaat 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-