vrijdag 1 oktober 2021

OKTOBER CHALLENGE

  Daar zijn we weer met een nieuwe challenge voor jullie.

"GEBRUIK EEN MASKMAL EN ZELFGEMAAKTE BLOEMEN"

Ik heb alvast een voorbeeld voor jullie gemaakt. 


Zo leuk die missees stempels vind het zulke schatjes


De bloemen heb ik met dunne witte foam gemaakt en ze met oxide inkt op kleur gebracht, meeldraden er door heen en nog wat rol roosjes gemaakt


Voor de achtergrond heb ik een mandala slimline maskmal van dutch doobadoo gebruikt en ook weer oxide inkt gebruikt.

Groetjes Debby 



5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje is het geworden Debby!
    De bloemen zijn erg mooi op kleur gemaakt en geven het geheel een mooie uitstraling.
    Ik ga eens kijken of ik ook kan meedoen aan de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk als je mee doet zanoni en je hebt al een keer gewonnen dus dan is meedoen nog leuker. Erg benieuwd naar je creatie

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart in mooie kleuren en de zelfgemaakte bloemen zijn super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje is het
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-