vrijdag 12 november 2021

Beterschap

 jeetje wat een week heb ik achter de rug, ben behoorlijk druk, maar gelukkig nog net op tijd mijn kaartje van vandaag afgekregen. Zodat ik mijn creatie met jullie kan delen


Ik heb een beterschapskaartje voor jullie gemaakt met de kikker stempel van AALL create, en ik vond hem zo zielig kijken dat ik het echt voor een beterschapskaartje moest gebruiken


het design papier dat ik gebruikt heb is van paper heaven, zo leuk om te gebruiken, daar heb ik ook de mooie bloemen uit gehaald en hem zo goed mogelijk 3d op te bouwen


Het beterschaps stempeltje is van Marianna design


Hele fijne vrijdag nog, succes met voor de meeste de laatste werkdag voor het weekend

groetjes Debby Design team lid bij hobbyshop veldmaat


1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart. En die kikker kijkt inderdaad wel heel zielig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-