vrijdag 26 november 2021

Merry Xmas

  Het is de tijd om druk bezig te zijn met het maken van kerstkaarten,

Dus ik doe met mijn designteam kaartje vrolijk mee in de kerstgekte.


Zelf heb ik niet zo veel met het kerstfeest, de boom zetten vind ik leuk, en gnoompjes daar ben ik gek op, maar al dat verplichte gezellig doen met familie is niet zo mijn ding.


Ook kerstkaarten worden er in onze familie bijna niet meet verstuurd, dus ik was dit jaar ook vrij snel klaar met het maken van mijn kerstkaartjes want bijna iedereen behalve mijn crea vrienden sturen een virtuele kerstkaart of een kerst groep via facebook instagram of in een appje


Maar als ik dan toch een snelle kerstkaart wil maken dan zijn de essentials mallen echt super handig en dan heeft studio light ook nog een diy block uitgebracht met uitdruk elementen, dus niet zelf knippen dus lekker snel klaar


en qua kleur past het ook allemaal perfect bij elkaar design papier en elementen wat wil je nou nog meer als je even snel een kaart moet maken, omdat je iemand vergeten bent of als je een kaart van iemand krijgt waar je het totaal niet van verwacht had. Dan is dit echt een uitkomst


groetjes Debby Design team lid bij hobbyshop veldmaat

1 opmerking:

  1. Een leuke kaart en dan maakt het niet uit hoe de kaart gemaakt wordt.
    Die blokken met uitstans plaatjes is een geweldige uitkomst .
    Maar keek nog even verder en die kerstkaart is prachtig.
    Zo leuk met de envelop kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-