zaterdag 2 oktober 2010

Halloween Challenge by: menscardsworld

De 3de challenge voor menscardsworld. deze keer met het Thema Halloween. daar kon ik helemaal niets mee. heb geen stempels in het thema en wist dus niet zo goed wat ik er mee moest. Dus ook besloten om niet mee te doen. Maar toen kwam ik gister dit halloween achtige plaatje tegen en toen dacht ik........... ik waag toch een poging. dus hier is mijn halloween kaartje voor http://menscardsworld.blogspot.com
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden

8 opmerkingen:

  1. In een woordt GEWELDIG, dus volgende keer is niks meer te moeilijk. Ik ben erg blij met de vele moeite die er voor gedaan is en dan nog goed gelukt ook. TOPPIE, ik steek mijn duim op!!!!
    Succes met de challenge en extra prijzen.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi nog even een tip, kijk bij de extra prijzen te winnen bij de voorwaarden wil je daar in aanmerking voor komen.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Debby,

    Het is je toch goeg gelukt hoor, prachtig hoor!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi debby zie je nou wel, je kan altijd wel wat vinden online om een kaart van te maken..

    en het is je gelukt superrrr mooie kaart hoor.
    trouwens wij geven 2 extra prijzen weg, kijk voor de voorwaarden op ons blog.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is toch een hele leuke kaart geworden! Leuk dat je toch nog mee doet aan de challenge.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super gaaf halloween kaartje Debby. Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige halloween kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je toch meedoet en je hebt er een mooi kaartje van gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-