zondag 3 oktober 2010

lekker knutseldagje gehad

2010 ;vandaag heerlijk dagje gefreubelt. Ook nog een beetje huishoudelijk werk gedaan natuurlijk. beetje strijk weggewerkt. Maar ik ben vooral lekker bezig geweest om kaartjes te maken. Ik heb 4 kaartjes gemaakt. 3kaartje smag ik al tonen maar het is nu te donker om foto's te maken. dus jullie moeten wachten tot morgen. de ander mag ik vrijdag na 21.00u pas tonen want die is voor EHIC-Blog. hebben jullie al een kijkje genomen bij de challenge van deze week. hij is erg leuk. dus doe gezellig mee.

Ben ook weer even bezig geweest met de layout van mijn blog. was nog steeds niet helemaal tevrede. hahaha nu een leuke gevonden, maar hoe lang deze weer blijft???

Van de week de kaartjes van de kreadoe besteld en vandaag eindelijk tijd gehad om ze uit te printen. En in het krantje van de kruidvat staan deze week weer treinkaartjes voor 12,49€ dus die gaan we ook maar even score deze week. dan zijn we helemaal klaar voor de Kreadoe. Gaat iemand van mijn volgers er ook heen??? welke dag ga je??? Ik ga samen met mijn moeder zaterdag 13november. Heb er nu al zin in

fijne zondag avond nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-