vrijdag 11 februari 2011

scrapkast afgebroken

Ja jullie lezen het goed ik ben vanmorgen de hele ochtend bezig geweest om mijn scrapkast af te breken. Nee ik ga niet stoppen met mijn hobby, maar morgen word er een nieuwe kast voor mij gemaakt. dus heb ik nu vast plek gemaakt. gelijk ook wat stempels uitgezocht en er een aantal op marktplaats gezet. dus als jullie intresse hebben neem even een kijkje.

vandaag komt er dus niets creatiefs uit mijn handen en morgen waarschijnlijk ook nog niet want dan zijn we bezig met opbouwen en inruimen. hopelijk kan ik zondag weer een creatie plaatsen

1 opmerking:

  1. Hallo Debby,

    Oh dat is ook leuk hé, zo rommelen om dan daarna op zijn plaats te zitten met je knutsels , samen met je dochtertje hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-