zaterdag 12 februari 2011

scrapkast word gemaakt

Oooooo ik ben zo happy. vanmiddag word door mijn mannetje en schoonvader mijn nieuwe scrapkast in elkaar gezet. Ik kan niet wachten tot het klaar is en ik vanavond alles opnieuw een plekje kan geven.
maar mijn meisje moet zo eerst hockeyen en om half2 komt mijn schoonvader. Als hij klaar is zal ik vol trots mijn nieuwe scrappplek laten zien. En jullie zullen vast raden waar ik morgen de hele dag zit...........inderdaad in mijn nieuwe scraphoekje hahahaha

Even een update van de dag tot nu toe.
Helaas heeft mijn dochter verloren met hockey. Ze stond met 2-0 voor maar ze hebben helaas met 2-3 verloren. En dat terwijl ze de eerste 15min toch echt beter waren. volgende keer beter,

De planken en alle beugels staan in de keuken, de kastjes die ik heb staan allemaal op de kamer van mijn dochter zodat er genoeg ruimte in de keuken is om te werken. mijn schoonvader kan ieder moment hier zijn. kan bijna niet wachten tot de kast klaar is voor gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-