zaterdag 14 april 2012

Ga vooral zo door Toppie



Hup Holland Hup.............vond bij dit papier wel en voetballende Edwin passen. het papier dat ik gebruikt heb komt bij Just a note vandaan. ik had daar een prijsje gewonnen en heb er een super mooi papier blok voor gekocht en dit papier zat er ook bij. Normaal is oranje niet zo mijn kleur maar ik vind deze kleur wel erg leuk bij het voetballertje passen.

Het tekst stempeltje heb ik trouwens weer zelf gemaakt. . Ik zet hem hier weer neer. als je hem leuk vind mag je hem weer gewoon opslaan, het enige dat ik vraag is om dan even een berichtje achter te laten en als je hem gaat gebruiken op een kaart even terug te linken naar mijn blog.



Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Deze vind ik ook mooi! Jij bent een goede inspiratiebron voor jongenskaarten :)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al weer zo'n leukerd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze zou mijn zoon geweldig vinden. Je bent echt al in Nederlands Eftal stemming, maar wat is hij leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige stoere kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-