maandag 25 juni 2012

Enjoy yourself

Goede morgen allemaal. Ik vind het erg leuk dat ik zoveel reacties mag ontvangen op mijn creaties, heel erg bedankt. zag ook dat ik weer 2 nieuwe blog volgers heb. Welkom dames leuk dat jullie mijn blog en creaties de moeite waard vinden om me te volgen.


Vandaag is het weer maandag en dat betekend een nieuwe uitdaging bij de creatieve zebra. Deze keer is de opdracht maak een wiebel kaart. En dat vond ik wel een hele uitdaging. Maak dit soort kaartjes namelijk niet zo heel erg vaak. Maar ik vond het heel erg leuk om hem te maken. heb mijn nieuwe martha steward pons met vlindertjes gebruikt. Ook een vlindertje gemaakt na aanleiding van een filmpje op youtube............bedankt petra voor het leuke filmpje ....... vond het leuk om hem te maken. Verder mijn nieuwe tekst stempel gebruikt van forever friends. het afdrukje is van magnolia en natuurlijk weer ingekleurd met mijn copic markers


Ook de achterkant heb ik deze keer versierd. mijn meisje heeft namelijk woensdag weer een kinderfeestje en in de pocket kun je dus centjes stoppen.


allemaal weer een goed begin van een nieuwe week.
en vergeet de uitdaging bij de creatieve zebra niet

Liefs Debby ♥

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje...mooi model!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en een leuk model om te maken hé, ik heb een tijdje geleden ook zo'n kaart gemaakt.
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaf, helemaal gaaf!!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Debby, wat een leuk papier heb je gebruikt, en groen vond ik nooit zo mooi voor een kaart. Maar daar ben ik nu helemaal vanaf gestapt. Ik heb nu zelf al een paar keer een groene kaart gemaakt echt heel leuk gedaan.
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart, mooi van kleuren en tof versiert.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart. Super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuke creatie weer debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Debby,

    Jouw wiebelkaart vind ik ook superleuk.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-