woensdag 11 juli 2012

Thinking of y♥u


Afgelopen weekend was een lekker freubel weekend en ik heb dus ook heel wat kaartjes gemaakt. wilde ze niet allemaal in 1x showen dus dit is het laatste kaart dat ik van het weekend gemaakt heb. Inmiddels alweer volop aande freubel dus morgen komt er weer wat nieuws hoor. Maar dit is hem dan..........................wat vinden Jullie ????


Ik moet zeggen dat ik dit een van de mindere kaartjes vind die ik het weekend gemaakt hebt........waarom ??? het lijkt wel of ik iets mis op deze kaart, maar kan er niet echt de vinger op leggen........dus tips en advies zijn zeer welkom (altijd wel hoor), jullie hebben er net even een andere kijk op als ik. Ik heb een stempel uit de nieuwe stempel collectie van Magnolia gekozen, ook de bloem en de swirl zijn gemaakt met doohickeys van magnolia. Ben erg benieuwd wat jullie voor Tips en advies hebben om deze kaart echt af te maken.

Toch doe ik wel mee met deze kaart
(ook al vind ik hem nog niet helemaal af) aan de challenge van:

Liefs Debby ♥

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem leuk hoor, leuke kleurtjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Debby,wat is dit een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Debby, prachtige kleuren. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debby,
    het is een heel mooi kaartje! Ja en ik mis eigelijk niks hoor op je kaart.
    Ik vind 'm af! En de stempel is leuk hé.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. really pretty card and love the Tilda image! thanks for joining us this week at CraftyCatz.
    Kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb eens naar je kaartje zitten kijken, maar ik kan ook niet bedenken wat er nou zou missen....misschien omdat deze wat drukker is en je normaal vrij rustige kaarten hebt je er wat anders tegen aan kijkt? Heb ik ook wel is.... ik vind hem in ieder geval erg leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima kaartje, het is moeilijk iemand te adviseren want je hebt toch een eigen smaak en dat is nou zo leuk anders krijg je allemaal dezelfde kaartjes.

    De stans die ik gebruik is van Whimsy stamps.

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Debby en erg leuk stempeltje.
    Ik vind hem helemaal af zo, misschien een lintje hi hi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoezo niet af,hij is super leuk.
    De kleuren zijn ook mooi.
    Gaan we aan ons zelf twijfelen?
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brilliant card so glad you joined our spots challenge at Crafty Catz.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow...this is such a fabulous card. Love the beautiful color scheme and the glittered dress. Your colouring on the cute image is great! Thank you so much for playing along with us at Our Creative Corner...:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-