maandag 9 juli 2012

Wishing you a lovely day....

Goede morgen allemaal. Het is weer maandag dus de nieuwe week kan beginnen. De maandag staat hier altijd in het teken van de uitdaging van de creatieve zebra. De uitdaging is om een kaart te maken na aanleiding van deze sketch. 


Heb er natuurlijk een beetje mijn eigen draai aan gegeven. En ik mocht ook weer een leuke stempel uitkiezen bij de sponser. Bugaboo bedankt maar weer. Vind dit beertje echt zo leuk.


Deze keer gekozen voor een groen/blauwe kleur. En ik heb met knoopjes en lintjes gewerkt. degene die mijn kaarten vaker zien weet dat dat niet echt mijn ding is. Maar ik moet zeggen dat ik ze dit weekend vaker gebruikt heb. en ik moet zeggen dat ik het toch stiekem eigenlijk wel heel erg leuk vind

Nou dames kom eens een kijkje nemen bij de creatieve zebra en doe gezellig mee aan de sketch uitdaging van deze week. Afgelopen week hebben er veel dames meegedaan, waarvoor mijn dank. erg leuk om al die creaties te zien.

Ik ga me nu klaar maken om aan het werk te gaan.........Nog anderhalve week en dan heb ik ook vakantie..........voor degene die ook moet werken WERKSE en voor degen die vakantie hebben..............geniet ervan.

Liefs Debby ♥

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje....mooie kleuren! De knoopjes zijn ook erg leuk!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Debby wat een enig kaartje zo met die vele laagjes en knoopjes en lintjes .
    Ik vind hem erg mooi van kleur en het afdrukje is een schatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fris en vrolijk kaartje heb je ervan gemaakt! Erg leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Debby. Die stempel is ook heel leuk.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Debby je hebt er een schitterend geheel van gemaakt, erg leuke stempel en een mooi kleurtje goed gedaan meis ga zo door.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje leuk al die verschillend kaarten met 1 sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superkaartje weer debby mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje. Zo schattig dat stempeltje.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Debby, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-