zondag 25 november 2012

Santa is on his way...... !!!

Het maken van kerst kaarten
is dit jaar niet zo mijn ding
denk ook dat veel mensen dus een gewone
gekochte kaart gaan krijgen
Ik vind het namelijk veel leuker
om kerst dingen te maken dit jaar
 
Zo kwam ik deze ster op een stok
tegen bij de kruidvat
en ik zag daar gelijk een creatie in
dus meegenomen
wist ook al welke hangende kerstman
ik ervoor ging gebruiken
in het midden hing een rieten hartje
maar die had ik geprobeerd te kleuren
maar dat was een misser
zegt mijn dochter ineensleuk mam
je kan in het midden een kerstbal hangen.
 
dus ik net vast even in de doos met ballen
gedoken om deze kleine bruine kerstbal eruit te halen
en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind
 
fijne zondag allemaal
Liefs Debby ♥

6 opmerkingen:

  1. hoihoi
    heel leuk geworden weer....
    maar ik wil wel graag een eigen gemaakte kerstkaart hoor!jij krijgt er van mij ook een met liefde gemaakt.
    liefs ayten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is idd erg leuk zo. Wat een goed idee van jou dochter om er dan een kerstbal in te hangen!
    Lieve groetjes, heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer super gedaan Debby, ik vind het helemaal prachtig geworden. Top. Wat zal het straks met kerst gezellig zijn in je huisje. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook ik zeg dat het fantasties is wat je gemaakt heb ,ziet er heel gezellig uit.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Debby! Ik heb dit jaar ook niet zoveel met kerstkaarten...en er ook nog maar een paar gemaakt! Deze creatie is ook echt weer een echte Debby!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-