maandag 5 november 2012

Your as sweet as roses

 
Van de week weer een planten steker gemaakt
Vind het zo leuk om te doen
en ze zijn zo simpel om te maken

Heb weer een schattige stempel van
Saturated Canary gebruikt
is het geen schatje ???
 
Gister op de kreadoe geweest<
veel leuke nieuwe dingen gescoord
maar dom dom dom
geen foto gemaakt.
maar heb veel kaart papier gescoord
in heeeeeeel veel verschillende kleuren
40 potjes twinkling H2O gekocht.
bloemen en roosjes gescoord
veel nieuwe tekst stempeltjes bemachtigd
en een nieuwe ovale spelbinder stans
verder nog 2 albumpjes van Maya Road
3 blikken met albumpje erin
Nog een aantal scrap vellen.
3D sneeuw, lijmpen, foam tape
papierblokjes en dat was het geloof ik wel
Mijn scrappotje is weer leeg
dus we gaan weer opnieuw sparen.
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zo een plantensteker Debby, ik vind hem prachtig geworden. En meis wat heb jij een geweldige inkopen gedaan gisteren als ik dat zo lees, dat wordt inderdaad ben ik bang van voor af aan weer opnieuw sparen, maar je kan wel weer lekker voort met je knutselaankopen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creatie, en heel veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze plantensteker.jammer dat je geen foto van je aankopen heb gemaakt maar zo te lezen is je knip leeg en heb je leuke spullen gescoord.
    'groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-