zaterdag 23 maart 2013

Knotsgekken Kaart & Scrapdagen 2013


Gister een super Leuke dag gehad samen met
mijn freubelmaatje, super lieve en gezellige vriendin Ayten.
 Om 8.30uur stond ik bij haar voor de deur,
met een goed gevulde portemonee
en een hele hoop goede zin.
We zijn namelijk samen een dagje wezen
freubelshoppen op de beurs in DenBosch.
Vind het zo gezellig die
 Knotsgekke Kaart & Scrapdagen.
 
Ik heb me natuurlijk weer vreselijk laten gaan
en heb mijn toch al zo grote freubel collectie
weer leuk aangevuld met nieuwe hebbedingentjes
Heb weer leuk papier gekocht om kaarten
mee te maken, maar ook leuke design blokjes
verder de nieuwe magnolia Ink
aquarel papier om met mijn Twinkelingetjes
op te kleuren. Die verzameling heb ik ook weer
bij gevuld met 13 nieuwe potjes.
ze zijn zo leuk en zo verslavend
Ook nog 2 rolletjes lint gescoord en leuke bedeltjes
veertjes en bloementjes voor mijn vakantie boek
ook nog super leuke stansjes gekocht
en een border pons van Martha steward
 
Heb ook nog een workshopje gevolgt bij Crealing
maar die is nog niet helemaal af
dus die creatie kunnen jullie waarschijnlijk
morgen op mijn blog verwachten, want vannacht
of liever gezegt vroeg in de ochtend
kreeg ik een idee hoe ik hem verder af wil maken
 
Fijne dag allemaal vandaag
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Nou jij/jullie zijn zeker geslaagd!
    Wat een leuke dingen heb je gekocht!
    Leuk om dan zomaar spontaan een leuk workshopje te volgen hé ben benieuwd wat je gemaakt hebt!
    Fijne dag!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte hoor debby met je megaaankopen, daar gaan vast weer een hoop leuke creaties mee gemaakt worden
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave aankopen heb je gedaan Debby, heerlijk zeg, jij kan weer een tijdje voort, super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-