donderdag 14 maart 2013

paastak

 
Mijn huis ook een beetje in paassfeer
heb gister op de vrouwenclub deze paastak
creatie gemaakt, hij hangt aan de balkon deur.
lekker vrolijk gezicht, al ziet het er
buiten een stuk slechter uit
ALWEER een witte wereld buiten
bah ben het zo zat nu
ik wil
LENTE.
 
even een update over mijn paastak
ik had hem ook op mijn facebook pagina gezet
en kreeg er zulke leuke reacties op
er vroeg zelfs iemand of ik ze op bestelling maak
hahaha, nee dat niet, maar heb deze inmiddels wel verkocht
 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. wat een supermooie paastak heb je gemaakt Debby, moet zo in de blauwe tinten. Hier was het vanmorgen ook wit maar door het zonnetje gelukkig nu weer weg, bah ik ben het net zoals jij ook zooooo zat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tak Debby, en niet zeuren het is nog steeds winter.
    love you Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan en je hebt mooie kleuren gebruikt en ja van mij mag die lente ook komen hoor eerst lekker maken maken met het voorjaars zonnetje en dan weer komen met die kou en sneeuw brrr heeft alweer lang genoeg geduurd.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu hangt de paastak er niet meer........zo leuk was de paastak......jij maakt zo weer een nieuwe..........liefs..xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-