zaterdag 21 juni 2014

A very Merry Christmas to you !!!

YES YES YES vandaag is dan eindelijk de zomer begonnen. Nou laat de zon maar flink gaan schijnen want daar zijn we wel aan toe. En wat kun je nou beter voor kaart maken op de aller eerste officiële zomerse dag..................Precies een kerstkaart Hahahaha
 
 
 
Mijn aller eerste kerstkaart voor dit jaar is een feit. kwam dit super schattige kerststempeltje tegen van LOTV en bedacht me ineens dat ik vorig jaar zoveel kerstkaarten stress had omdat ik er gewoon veels te laat mee was begonnen. Dat ik me voorgenomen heb om vanaf nu iedere maand een aantal kerstkaartjes te maken zodat ik aan het einde van het jaar niet zo hoeft te stressen


 
Mijn freubelmaatje is lekker op vakantie en ik mocht van haar de bingo stempels zolang lenen en daar zaten ook leuke kerststempels tussen dus ik ben helemaal in mijn nopjes. En ik moet zeggen dat ik mijn eerste kerstkaart van het jaar zelf erg goed gelukt vind. Ik ga nog even lekker door met kerstkaarten maken, maar ook genieten van de ZON en de ZOMER hoor. allemaal een goed weekend
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-