maandag 3 augustus 2015

LOGBOEK.............just a note for you!!!

De aller eerste vakantiedag is vandaag begonnen en die hebben we lekker in de lounge banken van Sprok Beach door gebracht. Heerlijk dit zomerse weer. Maar van de week heb ik ook nog even dit logboek in elkaar gefreubeld. 
 
 
Bij de action een saai schrift gekocht en die heb ik lekker opgepimpt. We gaan binnenkort naar een chalet van kennissen en ze gaan hun huuske nu vaker delen met vrienden en bekende en nou leek het me leuk om een boek voor hun te maken waarin gasten op kunnen schrijven hoe ze het hebben gehad in hun vakantie chaletje

 
Hoop dat ze het ook een leuk idee vinden...............maar dat denk ik wel.
Allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje. hopelijk tot snel 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Zo koop je ze niet in de winkel...:-), leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wauwie!!! Wat een leuk idee.
    En deze mag gewoon lekker in het zicht blijven liggen.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-