zaterdag 8 augustus 2015

MDF Lantaren

In de zomer maanden doen wij van design team het ook wat rustiger aan en maken we maar 1 creatie per maand. maar de tijd vliegt voorbij en het is alweer augustus en tijd om jullie een van mijn creaties te laten zien
 

Ik heb deze keer de lantaarn gebruikt. Ik heb hem eerst in de verf gezet, Toen hij lag te drogen heb ik de vormpjes gekleid en daarna ben ik heerlijk aan het uitleggen gegaan. Als ik alles zo heb liggen dat het naar mijn zin is dan plek ik het pas vast.


 
Ik heb er ook nog wat stansjes op verwerkt van Noor-design en toen het allemaal af was heb ik er een foto van mezelf en mijn dochter achter de ronding in het lantaren geplakt en daarna er nog een designpapiertje achter geplakt.
 
Liefs Debby

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-