donderdag 11 februari 2016

Hello Beautiful Girl .......................!!!


Gister was het weer vrouwenclub avond. Deze keer had ik bedacht dat we een canvas doek gingen pimpen. Dus bij HobbyVision allerlei leuke dingen van Dutch Doobadoo gekocht en mooie bloemen. Twee dagen bezig geweest met kleien om allerlei leuke klei vormpje te maken zodat de dames van allerlei dingen konden gebruiken op hun canvas


Ik heb een foto van mijn mooie dochter gebruikt op mijn canvas. Zo blij met de selfies die ze regelmatig van zichzelf maakt, want daar kan ik dan weer mooie dingen van maken. Blij met mijn Canvas creatie


Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-