vrijdag 19 februari 2016

Those we love don't go away !!!

Vanmorgen vroeg bereikte me het nieuws dat er weer iemand in het hockey team van mijn dochter slecht nieuws had. De Oma van een meisje is gister avond overleden. Dus heb ik voor de 2de keer deze maand een condoleance kaartje in naam van alle meiden, ouders en coach kunnen maken en kunnen versturen. Hopelijk voorlopig weer even de laatste condoleance kaart want vind dit toch wel de aller moeilijkste kaartjes om te maken


Sorry voor de wat onduidelijke foto maar de kaart is al verstuurd dus ik kon geen nieuwe foto meer maken

Liefs Debby ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-