maandag 1 januari 2018

Mini album in de maak...

Ik kan merken dat ik er een tijdje tussenuit ben geweest. Ben aan dit leuke albumpje begonnen wat ik tegen kwam op pinterest. Geen werk beschrijving of maten erbij dus ben ik gister zelf maar gaan goochelen


En op zich leek het allemaal vrij goed te gaan. De magneet sluiting werkte goed. Maarja toen had ik er natuurlijk nog geen design papier op geplakt. En namate de creatie vordert word hij natuurlijk ook wat dikker en dan zitten er nig geen foto's in. Ik ben bang dat ik mijn creatie straks uit elkaar moet halen en op de een of andere manier proberen om er een boekje tussenuit te halen.  


Maar daar heb ik nu even geen zin in. Dus deze creatie even aan de kant gelegd en dan gaan we er later op de dag wel weer mee verder maar merk nu dat ik er kribbig van word en dat moeten we niet hebben.

Eind resultaat volgt nog
Liefs Debby ❤😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-