zondag 28 januari 2018

SomeBUNNY Special.....!!!

Gister kwam mijn buurman .......die toevallig ook onze postbode is. Aan de deur om weer een pakketje  te brengen van Ome Ali.....!!! Zo leuk ......want zelfs de postbode zegt al, jekunt weer aan de freubel want je hebt weer post van je Ome Ali......hahaha. Ik ben helemaal niet verslaafd aan hobby shoppen bij Ali hoe komen jullie daar nou weer bij.


Zo kwam ik een paar weken geleden deze super schattige konijntjes of paashaasjes tegen. Heb eigenlijk helemaal niets met Pasen, maar ga dit jaar toch maar eens een aantal mensen een kaartje sturen. Gewoon omdat ik dat leuk vind. Al vind ik het niet echt een paas kaartje. Vind het ook nog wel leuk als Valentijnskaart.

Liefs Debby

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:



10 opmerkingen:

  1. Beautiful card. Thanks for sharing at Sunny Day Crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet - Gorgeous colours too,

    Thanks for sharing it with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loving the colors you used Thanks for sharing at Let's Craft and Create........lis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Thanks for playing with us at Through The Craftroom Door! Looking forward to seeing you again next challenge and good luck!
    Regards,
    Sunila and Aditi DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card. I love that you have gone for a heart design. I love the tea cup image and the flowers you used for the embellishments. Thanks for joining us at ‘Lets Craft and Create’. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is fabulous love the monochrome look and all the details.
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love, this special project - the shapes and additions are perfect. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOH... A girl after my own heart!
    Just love the composition on this one. You have a real eye for this.

    Thanks for playing with us over at CREATIVE MOMENTS
    Kristy
    ABELA ARTISTRY

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh.....so cute and sweet! :)
    And I love green :)
    Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous! I love it! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-