vrijdag 9 februari 2018

Gast designer + gewonnen challenges

Ik ben even een weekje niet aanwezig geweest. Wat gedoe met de stage van mijn dochter. Dat is gelukkig nu allemaal weer opgelost en we hebben een hele leuke nieuwe stage plek voor haar gevonden. Waar ze deze week al 2x geweest is en ze al meer heeft mogen doen dan dat ze in die andere bloemen winkel in een halfjaar tijd heeft mogen doen. Ze maakt wel langere uren, maar ze heeft weer lol in het maken van boeketten en daar gaat het om.

Deze creatie heeft ze vandaag op school gemaakt.


Maar als ik niet aanwezig ben, draait het blog wereldje gewoon door en ook de challenges waar ik aan mee heb gedaan zijn afgelopen en begonnen aan nieuwe. Dus even mijn vaste challenge blogs afspeuren voor de nieuwe challenge en wat zie je dan.......Je hebt gewoon op 4 challenge blogs gewonnen.

3 digi's van paper nest dolls


10 dollar shop tegoed

en ik heb ook nog bij 'T Scraphuis een prijs gewonnen, wat is nog een verrassing die ga ik op de beurs in denbosch ophalen de 23ste van deze maand

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

EXTRA LEUK NIEUWS

5 digi's uitzoeken maar dat niet alleen ik mag ook gast designer zijn. Zo leuk..... Dus binnenkort zien jullie een creatie van mijn hand bij The Scrapbook Stamp Society



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-