vrijdag 23 februari 2018

Dagje hobbyshoppen......!!!


Vandaag gezellig een dagje wezen shoppen op de beurs in den-bosch samen met mijn vriendin Melanie. Zijn er meer bloggers geweest? Vinden jullie ook dat het steeds kleiner word. Of ligt dat aan mij. Miste een hoop kramen die er anders wel stonden.......maar dat mocht de pret niet drukke. Ik ben echt goed geslaagd


Heb 2 leuke album werkbeschrijvingen gekocht en een scrap en bep pakketje. Een leuke ticket stans waar ik een heel leuk mini albumpje mee heb gezien. Dus ook die maar gekocht en verder nog wat hebbendingentjes


En natuurlijk cardstock en design papier gekocht, want dat heb ik nog helemaal niet......hihihi......je hebt natuurlijk NOOIT genoeg


En ik vind de mallen van Dutch Doobadoo echt super om mee te werken dus mezelf er maar 9 cadeau gedaan, maar het blijft moeilijk kiezen want ze zijn allemaal zooooooooooo leuk.

1 opmerking:

  1. je hebt hele mooie spullen gekocht Debby.
    ben benieuwd naar je projectjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-